Wednesday, June 17, 2009

back to basic

dah lama aku tak update blog. yelah, kesibukan di ofis dan juga dengan kebelakangan nie susah sangat nak upload gambar kt sini.aku pun tak tau kenapa. berbalik pada tujuan asal aku buat blog ni untuk post gambar-gambar yang aku ambik. kire macam portfolio. niat murni aku terhenti sebab camera canon 350D aku kena rembat (cisss.mat pet ke mat indon yang pecah masuk umah aku).

jadi atas belas kasihan kakak aku, dapatlah aku guner kad kredit dia untuk beli camera baru. so aku dah angkat camera baru. walaupun bulan-bulan aku kena bayar kat akak aku (kalah bayar keta baru) dapat la aku miliki girlfren baru aku. alhamdulillah bisnes semakin ok dan harap2 dapat lagi berkembang ngan majunye sampai dpt aku settlekan awal hutang camera dan tambah gajet baru kat camera aku. hehehe

so lepas nie, blog aku akan dihiasi dengan hasil2 kerja aku. klu bosan takde idea yang best barula aku post benda2 yang ngarut.

3 comments:

FIRZA said...

baru betulll

RIDZWAN AHMAD said...

tula.hehe

ThE HeLLo DistRibutioN said...

hahah..kat office suh wat write up.
neh keje nk upload gambo je..bgtau en syam................

wan!
mane
write up isnin?
write up rabu?

da tade story neh..
kalo tade xtvt..buat la xtvt...
ngeee:p

:P

-intan-