Saturday, February 7, 2009

kebuntuan...

hari minggu hari untuk rileks..ape lagi boleh buat. tengok tv sampai pening ?? tido smp xnak bangun dari katil ?? jalan2 habiskan duit gaji ??

jadi aku ambik keputusan untuk duduk di rumah, mengadap skrin monitor samsung aku ni sambil memikirkan idea yang bernas untuk dicoret.tapi malangnya tak keluar2 jugak..nak post pasal game paintball semalam gambar x dapat lg dari zetty..jawabnye tunggu isnin je la mntk dia kt ofis...

melayu.sinonim ke melayu dengan jaga tepi kain orang,mengumpat dsb..tak tau la kenapa ?? ni la nasib biler persekitaran kerja dipenuhi dengan melayu.bukan nak kutuk kaum sendiri tapi tak sudah2 dengan mengumpat. aku nak ceritakan hal aku di tempat kerja tapi tunggu la yer entry yang berikutnya yang bertajuk "ayuni ohh ayu"

ohh ye..nak gi it mall jap, nak beli mouse baru aku..kesian kt mouse microsoft aku yang berjasa pada aku dan pc aku selama lebih 8 tahun..mouse microfost 1st edition yang ada led light (budak2 umah aku masa belajar di uitm dulu panggil dia tikus mondok sebabkan size dia agak besar nak dibandingkan dengan mouse yang comel2 di pasaran)....

No comments: