Tuesday, February 24, 2009

No tajuk #1

first time entry aku tidak bertajuk. kenapa yerrr ????

mungkin dek kerana kurang idea dan otak aku belum lagi recharge pagi2 nie...yelah, kalaulah cctv kt ofis ni bley playback blk, aku antara yang sampai awal kat ofis.haha. kul 7.55 aku dah sampai ofis arinie..pekerja cemerlang la konon..

jam dah pun pukul 8.40..aku nak sambung keje lak ni..company profile dah hampir siap. nak tunggu boss aku final check jek..tinggal booklet jek nak siapkan....

arghhhhhh xde idea nak buat cmner..ke nak guner konsep yang sama mcm company profile..better aku buat dulu backup pastu tunjuk kt boss aku..
untuk menceriakan hari2 anda, saksikan gambar nie. aku teringin nak belajar camner nak buat effect nie..rasa cam guner illustrator jek...

2 comments:

durian! said...

wan, ini tak guna komputer pun ni wan..manual je ni..

RIDZWAN AHMAD said...

manual jeke..guner tangan la ek...hurmm..aku tak reti nak sketch mcm ni la..idea kurang..ko watkan leh?hehe