Wednesday, May 27, 2009

aku semakin tua

21 mei 2009. aku semakin tua dan saat tulah umur aku dah masuk 26 tahun. umur semakin meningkat dan masih belum ada ikatan pertunangan atau sewaktu dengannya. kawan-kawan aku yang sebaya ada yang dah kawin dan paling tidak pun dan tunang. tunggu jela jodoh aku sampai nanti. cisssss, itu bukan agenda utama aku nak tulis entry kali nie. sebenarnya aku nak cerita pasal sambutan hari lahir aku yang ke -26.

buat julung kalinya aku sambut kt ofis.hehe...walaupun team marketing outstation masa tu so x ramai la yang menyambutnya. itupun nasib kak su belanja aku 1 slice blueberry cheese. kalau tak,memang takdela kek tahun nie. nama kat kek tu kerja si intan. dia yang start panggil nama riri tue. semua orang kat ofis ada nama samaran termasukla si intan atau nama manja dia tan tan..hafa hafa. (bahasa f pulak termasuk)

so nielah cebisan gambar-gambar yang diambil masa sambut birthday aku.

kek hari jadi aku : blueberry cheese

compare perut sape paling besar ???

muler2 manja jek aksi suapan kek

sekali kak ita sumbatkan kek macam tu

5 comments:

ThE HeLLo DistRibutioN said...

wehehhe..
tau takpe riri..
ke nk pggl kak wan?wakakaka
da 26 tau..tp nsb bek muke maintain cam kank2 ribena..kuang kuang kuang.

safabarfar yerfer??

Lyaa Suriany said...

happy belated besday....u r getting old........huhuhu

Anonymous said...

selamat ulang tahun yang ke 26tahun...sedar pun diri dah tua...ingat2lah..umur kita mmg just a number tp semakin hari semakin tua..dan semakin hari semakin matang..kalau perempuan semakin meningkat umur, semakin nampak tua, kalau lelaki semakin meningkat umur semakin laris dipasaran...hua..hua..hua..

durian! said...

oi. memang..memang dah tua gila. epi besday. tak ajak pun aku yang kat atas ni makan kek. ha ha ha

FIRZA said...

aku baru plan nk sambut kt hotel bertaraf 5 bintang...tpi sbb ko dh sambut, kire burn la...lalalala...