Sunday, July 26, 2009

No entry

Apa tujuan blog sebenarnya ? sebagai satu medium untuk mengembangkan bisnes ? sebagai satu platform untuk jadi seorang penulis? sekadar hobi ? atau untuk mengekspresikan pendapat pada seseorang atau sesuatu ?

aku tau aper tujuan aku biler muler2 aku buat blog nie :
1) cukupkan requirement subjek pr counselling masa aku belajar dulu.
2)untuk kongsi gambar-gambar yang aku ambik dengan bloggers di luar sana.

tapi kenapa kebelakangan nie aku macam malas nak update blog ni. klu ikutkan, memang aku dah ada satu blog untuk pic wedding. tapi belum run pun lagi sebab masih dalam pembikinan.
takperla, yang penting LIFE MUST GO ON.aper yang kiter buat mesti ada sebab dan kiter terima seadanya samaada baik atau buruk. bak org putih cakap " there are pros an cons".

macam budak ni, dengan gigih dia menjual minyak attar untuk cari duit lebih. so sekarang di samping makan gaji. aku teruskan life aku dengan photographer. sekarang dah ramai photographer, nak kata compete takla sebab masing2 ada style tersendiri. terserah kat client nak macam mana. klu ada rezeki, x kemana pun.harap aku berjaya dlm hidup aku melalui photography.

No comments: